Plakati - letci - vizitke
Prvi dojam je najbitniji, budite uvijek spremni ostaviti dobar dojam na klijenteReklamni plakati, letci i vizitke su neizostavan dio svakog poslovanja i još jedan od odličnih načina promocije imena tvrtke i osnovnih informacija o poslovanju kako bi se privukao veći broj potencijalnih klijenata. Jedan od najjednostavnijih načina promocije i oglašavanja koji su lako dostupni svima. Savršen izbor za sve poslovne korisnike koji žele proširiti glas o svome imenu i poslovanju uz male troškove izrade.
Vizitke su između ostalog prvi kontakt s vizualnim dijelom tvrtke i poslovanja. Bitno je da je vizitka dobro osmišljena i kreativna i da su jasno vidljivi osnovni kontakt podaci kako bi potencijalni klijenti na što jednostavniji način došli do potrebnih informacija. Na takav način pružate klijentima osnovne informacije i služe kao osnova svake poslovne komunikacije. Moguće ih je naručiti i tiskati u različitim bojama i oblicima kako bi bile u skladu s identitetom tvrtke. Uglavnom se tiskaju u nekima od standardnih dimenzija, ali se mogu izraditi u bilo kojim drugim dimenzijama i oblicima prema željama i potrebama klijenata. Vizitke se mogu izraditi u sjajnom ili matt izdanju.
Reklamni plakati su još jedan od klasičnih načina predstavljanja i reklamiranja nekog poslovanja. Ovo je jedan od jednostavnih načina za promociju i davanje informacija o nekim akcijama, novostima ili događajima. Sve informacije koje želite podijeliti s potencijalnim klijentima i kupcima možete podijeliti ovim putem. Moguće je tiskati reklamne plakate u različitim dimenzijama koristeći prigodne dizajne kako bi bili što uočljiviji ljudima. Plakati mogu biti jumbo ili city light plakati kako bi bili vidljivi svima na bilo kojim lokacijama.
Letci su također jedan od klasičnih načina predstavljanja i informiranja o nekom poslu. Mogu biti s jednostrano ili obostrano otisnutim sadržajem, a odličan su izbor prilikom otvaranja tvrtke, trgovina, promotivnih kampanja u kojima se koriste popusti. Moguć je tisak različitih dimenzija koje se pri tome mogu presavijati po potrebi kako bi se uklopili u reklamnu kampanju tvrtke i kako bi na taj način došli do potencijalnih korisnika. Iako se u današnje vrijeme ovakvi načini širenja informacija koriste u nešto manjoj mjeri i dalje su prisutni i odlični za promociju bilo koje vrste poslovanja.