Ostali reklamni i prezentacijski proizvodi
Idealan način predstavljanja javnosti ili predstavljanja novih proizvodaU ponudi naše tvrtke se nalazi još i mnogo jednostavnih načina promocije i prezentacije imena ili poslovanja neke tvrtke. To su različiti klik klak okviri, roll up reklame, pop up zidovi, promo stolići, pop up šatori i različiti sitni promotivni materijali poput upaljača, kemijskih olovaka, privjesaka ili različitih proizvoda rezanih i graviranih na laseru.
Klik klak okviri se postavljaju na zidove i odličan su način za obavijesti o novostima ili akcijama u prodajnim prostorima iz razloga što se na jednostavan način može promijeniti plakat koji je postavljen. Dovoljno je samo otvoriti držače i postaviti novi plakat s akcijom ili obavijesti.
Roll up banneri su isto tako odličan način za promociju i obavijesti, pogotovo pri organizaciji nekog događaja i predstavljanju javnosti. Lagani su za postavljanje i premještanje. Odlični su i za unutarnju i za vanjsku primjenu po potrebi. Dizajn vizuala nikada neće biti zgužvan ili preklopljenih rubova jer je plakat s tiskom napet. Reklame tiskane na ovakvom roll up vizualu su odlične jer su dugotrajne i ne dolazi do oštećenja prilikom spremanja ili premještanja.
Pop up zidovi su sličnih karakteristika kao i roll up vizuali i odlični su za ostavljanje profesionalnog dojma na sajmovima, prezentacijama ili sličnim događajima. Moguća je izrada u različitim dimenzijama i vrlo su jednostavni za montažu, a povrh svega su izrazito čvrsti i stabilni.
Promo stolići su dobar izbor za sve sajmove, prezentacije i promociju novih proizvoda ili usluga. Izrađuje se od kvalitetnog i čvrstog materijala koji je namijenjen za višekratnu upotrebu i jednostavan je za montažu. Moguća je izrada u različitim dimenzijama i s grafičkim dizajnom po želji i potrebi kupca.
Pop up šatori su vrlo povoljno rješenje za nadstrešnice i može ih se često vidjeti na koncertima, sajmovima i velikim događajima. Šatori su otvorenih konstrukcija bez zidova pa je prolaz kroz šator jednostavan za posjetitelje. Pop up šatori u kombinaciji s promo stolićima i roll up vizualima su idealni za reklamne kampanje.
Ostali sitni promotivni materijali poput upaljača, kemijskih olovaka ili privjesaka su uvijek odličan izbor za poklanjanje potencijalnim kupcima ili klijentima. Dovoljno je samo ponijeti dovoljan broj materijala sa sobom kako biste ih mogli podijeliti potencijalnim klijentima.
Vizitke su između ostalog prvi kontakt s vizualnim dijelom tvrtke i poslovanja. Bitno je da je vizitka dobro osmišljena i kreativna i da su jasno vidljivi osnovni kontakt podaci kako bi potencijalni klijenti na što jednostavniji način došli do potrebnih informacija. Na takav način pružate klijentima osnovne informacije i služe kao osnova svake poslovne komunikacije. Moguće ih je naručiti i tiskati u različitim bojama i oblicima kako bi bile u skladu s identitetom tvrtke. Uglavnom se tiskaju u nekima od standardnih dimenzija, ali se mogu izraditi u bilo kojim drugim dimenzijama i oblicima prema željama i potrebama klijenata. Vizitke se mogu izraditi u sjajnom ili matt izdanju.
Reklamni plakati su još jedan od klasičnih načina predstavljanja i reklamiranja nekog poslovanja. Ovo je jedan od jednostavnih načina za promociju i davanje informacija o nekim akcijama, novostima ili događajima. Sve informacije koje želite podijeliti s potencijalnim klijentima i kupcima možete podijeliti ovim putem. Moguće je tiskati reklamne plakate u različitim dimenzijama koristeći prigodne dizajne kako bi bili što uočljiviji ljudima. Plakati mogu biti jumbo ili city light plakati kako bi bili vidljivi svima na bilo kojim lokacijama.
Letci su također jedan od klasičnih načina predstavljanja i informiranja o nekom poslu. Mogu biti s jednostrano ili obostrano otisnutim sadržajem, a odličan su izbor prilikom otvaranja tvrtke, trgovina, promotivnih kampanja u kojima se koriste popusti. Moguć je tisak različitih dimenzija koje se pri tome mogu presavijati po potrebi kako bi se uklopili u reklamnu kampanju tvrtke i kako bi na taj način došli do potencijalnih korisnika. Iako se u današnje vrijeme ovakvi načini širenja informacija koriste u nešto manjoj mjeri i dalje su prisutni i odlični za promociju bilo koje vrste poslovanja.